duminică, 10 februarie 2013

Tu ce planuri ai pentru 2013?

Sursa foto: Photokanok / FreeDigitalPhotos.net
Gestionarea bugetului poate fi adesea o sarcina dificila. Cati dintre noi nu se trezesc cu o saptamana inainte de salariu ca "dau din colt in colt" si ca banii nu le ajung nici macar pentru necesitatile de baza? Asteapta apoi sa le intre banii si povestea se repeta din nou, luna de luna.

Cand incepi sa constientizezi ca treaba asta nu este ok este un moment bun sa iei decizia de a face ceva. Uneori este greu si te poti ascunde usor dupa pretexte de genul:
  • nu am timp 
  • nu stiu ce sa fac  
  • nu am cu ce sa fac  
  • nu stiu de unde sa incep  
  • si daca nu merge?


Si atunci este mai usor sa alegi sa nu faci nimic si sa mergi pe drumul deja cunoscut. Dar din pacate cu atitudinea asta nu vei reusi sa treci niciodata de la categoria "paycheck-to-paychecks" la categoria "financially comfortable" (vezi Jean Chatzky - The Difference).

Poate nu sunt cea mai in masura sa dau sfaturi pentru ca si eu ma regasesc in categoria "paycheck-to-paychecks". Insa am decis ca 2013 sa fie anul schimbarii pentru mine: ma voi bucura mai mult de ce am, voi fi mai aproape de cei care au nevoie de mine si voi avansa (cu pasi mici, dar siguri) pe drumul independentei financiare.

Tu ce planuri ai pentru 2013?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu