miercuri, 6 februarie 2013

La ce sunt bune cardurile?

Ca si telefonul mobil, cardul bancar si-a facut incet-incet loc in viata noastra si ne-a devenit, multora dintre noi, indispensabil.

Oferta de carduri este insa atat de mare incat uneori nici nu stim ce sa alegem sau, si mai rau, chiar daca avem unul nu stim cum sa-l folosim la “capacitate maxima”.

Suntem bombardati de o multime de termeni legati de carduri: card de salariu, card de debit, Mastercard, Visa, card de credit, card de cumparaturi, contactless… si lista ar putea continua.

Tu stii ce inseamna acesti termeni, sau ai fost vreodata macar curios sa afli ? Eu stiu urmatoarele :
  • am card de salariu, care este de fapt un card de debit pe care imi intra salariul luna de luna
  • este un card Visa, insa ma intreb ce avantaje as fi avut daca as fi ales unul sub sigla Maestro
  • am overdraft insa nu sunt sigura daca nu ar fi fost mai avantajos sa imi iau un card de credit
  • nu este contactless, dar nu mi-ar fi stricat sa il pot folosi la RATB, si astfel sa am un plastic in minus in portofel J
In post-urile urmatoare o sa incerc sa-ti spun pe rand si in termeni cat mai simpli ce inseamna fiecare din termenii pe care i-am enumerat mai sus. Si la final o sa te invat cum sa iesi in castig folosindu-ti cardul in mod inteligent.

Pe curand!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu